תקציר מאירוע ניורולינק! וכן, דיברו גם על AR!

with אין תגובות

תקציר מאירוע ניורולינק שכולו הוכחת יכולת אחת גדולה ודיי מרשימה! וכן, כפי ששיערתי הם גם דיברו על AR. אני לא יודע אם הם דיברו על זה בכללי או כחלק ממענה על שאלות גולשים (ששאלתי בחשבון הטוויטר של Neuralink), אבל זה בוודאי עונה על שאלתי מעל ומעבר!


צפו בדקה הראשונה אם אתם מתעניינים ב- AR / XR, ותוכלו להמשיך לצפות בשאר הסרטון שהעלתי אם אתם מעוניינים בממשקי מוח מכונה – BMI, וכמובן Ai או אפילו טלפתיה! אילון מדבר גם על זה, ברמה שמציתה את הדמיון!
אחלה של כנס, קצת הזוי בגלל מגבלות הקורונה אבל בהחלט מרשים, וגם אהבתי את הכנות של מאסק, ששוב מציין שמטרת האירוע לא לגייס משקיעים אלא עובדים איכותיים עם ניסיון, כישורים, ויכולת פתרון בעיות ומהר.
אה והדבר החשוב ביותר – זה יכול להריץ Crysis! 😜

 

סרטון קצר שהקלטתי והעלתי מההכרזה, אם רק נושא ה-AR\VR וה-XR זה מה שמעניין אתכם, תצפו בדקה הראשונה. אם מעניין אתכם גם יכולות אחרות ועתידיות כמו טלפתיה, ריפוי עיוורון וכו’ שפאנל הרופאים והמהנדסים של אילון מאסק מדברים עליו, המשיכו לצפות בכל הסרטון.

Neuralink will give you AR like Supervision with HUD!I don't know if they have answered my question on Neuralink's…

Gepostet von Avi Barel am Freitag, 28. August 2020

 

ובינתיים, קמה לה עוד מתחרה ל-Neuralink של אילון מאסק, ושמה OpenWater!
הפעם לא מדבור בצ’יפ תת-מוחי שתצטרכו לעבור בשבילו ניתוח (פולשני מפחיד) כדי לשפר את היכולות הקוגנטיביות ואולי אף על-אנושיות שלכם בעתיד. הם עובדים על טכנולוגיה מעניינת שתעשה זאת גם כהתקן שאפשר לחבוש על הראש (ולהסיר מתי שרוצים).
זהו לא הפיתוח המרכזי שלהם, אלא תוצר לוואי. למרות שאני סקפטי כי ממה שאני מבין, נדרשת קרבה פיזית לניורונים במוח כדי “לקלוט” את הפעילות המוחית. תקנו אותי אם אני טועה… מה שכן, יש מצב טוב שהמנכ”לית של החברה תשקול דווקא שת”פ עם מאסק ולא תחרות, כי היא כבר התבטאה בעבר שהיא מעריצה אותו ומאמינה בניורולינק.
אבל אם כבר אנחנו זזים באי נוחות בכיסא, נותר רק לתהות האם ממשקי מוח-מכונה יהפכו את VR / XR למיושן ולא נחוץ? אחרי הכל, למה שנצטרך VR ומשקפי XR אם נוכל להתחבר ל”מטריקס” באמצעות חיבור ישיר מהמוח למחשב או ענן ולחוות חוויות אימרסיביות כאילו אנו שם, או ללמוד כל מה שנרצה בכמה שניות כמו ניו?
כפי שכתבתי בעבר, זה מפחיד אותי לאלה, אבל מי ירצה להשאר מאחור כמו איזה איימיש? Bring it on!

 

 

Leave a Reply

*