אייפד פרו + פיגמה = ❤️? לא ממש

with אין תגובות

האם אפשר לעבוד עם כלי אפיון ועיצוב מקצועיים הישר מהאייפד? לדוגמא הכלי הפופולרי – פיגמה

סרטון קצר בו אני מדגים איך להשאר פרודוקטיביים מהסמארטפון ועדיין לעשות עבודה מקצועית שפעם הצריכה מחשב עוצמתי!

נשאלתי לא פעם בקבוצת הפייסבוק שלי ובשאר קבוצות הפייסבוק האם אפשרי לעבוד עם Figma גם דרך האייפד פרו, כפי שכתבתי בכמה מאמרים על חוויית העבודה שלי עם Figma מטאבלטים ואפילו סמארטפונים מבוססי אנדרואיד, בזכות כבל HDMI + מקלדת ועכבר BT. ובכלל, לא פעם ציינתי בעבר במאמרים שלי שזה יהפוך מחזון למציאות מאחר והסמארטפונים של ימנו חזקים כמעט כמו (וכיום אפילו יותר) מהמחשבים שלנו. בעיקר כשמדובר במעבדי אפל.

ולמקרה ששמעתם את השמועות על כך שאפל הולכת להוסיף תמיכה בעכבר (בלי מקלדת!) עבור iOS, אז כן ולא – מצד אחד שום דבר לא הובטח, מצד שני, אפל עשוייה להוסיף את זה אך ורק כפיצ’ר אקססיביליטי שיחייב אתכם לחבר עכבר ב-USB ולא ב-Bluetooth! אגב למי שפשפס את המאמר שלי בנושא, לחצו כאן כדי לקרוא.

אז כן אפל קצת מבאסים, כי למי שאין כח לסחוב את המקבוק פרו בשביל סקץ’ ופיגמה, הברירה היחידה שלו זה אנדרואיד. על אף שה-iPad Pro כבר מחליף מחשב עבור רבים מיוצרי התוכן, אנשי קריאייטיב, מצעבים ,ואפילו עורכי וידאו, לצערנו בהרבה דברים iOS עדיין מפגרת מאחורי אנדרואיד, בעיקר בהיעדר מצב דסקטופ דמוי DeX של סמסונג.


אז איך אני עובד עם Figma על מכשיר אנדרואיד?

בפעם קודמת הדגמתי איך פיגמה רצה על ה-Note9 שלי, אבל חלקכם שאלתם איך זה עובד מאחורי הקלעים ומה הציוד הדרוש בשביל זה:

1. תחנת עגינה של Samsung DeX.
2. כבל HDMI פשוט ל-USB-C.

אמ;לק: פשוט תוקעים את המכשיר בתחנת העגינה כשהוא מחובר למסך + מקלדת ועכבר ועובדים עם Figma בדפדפן כמו שאתם רגילים במק וחלונות, בונס – אפשר לשמור קיצור דרך של פיגמה על הדסקטופ כדי לעבוד עם זה ממש כמו אפליקציה (WebApp) רגילה. אם יש עוד שאלות, תשאלו!

ומה עם ה-iPad Pro ?

האם אפל מצטרפת לסמסונג בפן הפרודוקטיבי? בינתיים לא, הברנש בסרטון הבא מסביר מדוע אפל לא ממש ממהרת להוסיף תמיכה בעכבר כשמדובר ב-iOS.

 

Leave a Reply

*