לצפות בוידאו בזמן ג’וגינג, אפשרי בהחלט

with אין תגובות

נראה לי עליתי על קילר-אפפ למשקפי מציאות מדומה ולמציאות רבודה

בשל סדר יום עמוס לאחרונה, לא יוצא לי ללכת לכנסים ומיטאפים שאני מוזמן או רוצה ללכת אליהם, במקום זה משתדל לצאת להליכה / ג’וגינג ובו בזמן לצפות או להאזין בסמרטפון בשידור החי מההרצאה…????
הסיכון הוא כמובן להתקע בעמוד????.

אלא אם היו לנו… אפליקציית סטרימינג למשקפי AR! מה דעתכם? פרודוקטיבי בעיקר לסטודנטים וכאלה?
במקום להיות בשיעור או הרצאה, להשאר פרודוקטיביים, לצאת פיזית לריצה או סידורים ולהיות וירטואלית בכיתה / הרצאה? הייתם משתמשים בכזה? גילוי נאות – נכתב בזמן הליכה! ????

עריכה:  כמובן שלא יכלתי לשבת בחיבוק ידיים, אז קבלו אפליקציי AR שמאפשרת לצפות בוידאו או הרצאות בזמן הליכה או ג’וגינג.
אה וכמובן בשביל לצמצם סכנות כמו להכנס בעמוד או ליפול לבור, יש צורך בלרתום יכולות AI וראיית מכונה ע”מ לזהות מכשולים בדרך…

זה בגדול מה שרציתי מזה זמן רב. אבל אני מאמין שזה לא לכל אחד מן הסתם. כי תכל’ס כאחד שכבר עושה את זה זמן מה, הייתי שמח לשדרוג החוויה הזו ולזרוק וידאו בסוג של Overlay ע”ג המציאות שלי ולצפות בזה בזמן ריצה.

לגבי חלוקת קשב – בימנו (בעיקר לדורות הצעירים) זו כבר לא בעיה, אפילו בשבילי זה סבבה ואני חושב ש-AR יהפוך את זה ליותר פרגמטי עבורי, כי בתכלס צפייה בוידאו לא שונה משיחת וידאו ב-AR (קונספט שגוגל הציגו כבר ב2013 עם הגלאס). מה גם שרוב הזמן בהרצאות אתה במילא מאזין ופחות מסתכל, אז מצב PiP שממזער את התמונה בזווית העין לא מסיח את דעתך ויזואלית מהמסלול. (כשיהיה לי זמן אעשה לזה אפיון UX ראוי).
ולמקרה שאיבדת ריכוז, תמיד אפשר לבקש מהעוזרת הקולית להחזיר כמה שניות אחורה.
לגבי בטיחות – משקפי AR יהיו פי מיליון יותר בטוחים ממסכי סמארטפון שכיום אנשים אשכרה נדרסים בגללם, מציבים בארץ ובעולם רמזורי-מדרכה כי כבר אין ברירה. אז ברור שAR יצמצם את זה. אם כי אני לא מוכן לרוץ \ ללכת בכביש עם אוזניות וכך גם לא אלך עם משקפי AR, אני אישית רץ בפארק \ בטיילת ומקומות שאין בהם רכבים.אף פעם לא הבנתי את אלה שרצים עם אוזניות (שלא לדבר על אלה שעושים את זה עם אוזניות גדולות), נראה לי לא בטיחותי וחוסר אחריות.

 

אז נראה לכם שיכלתי לשבת בחיבוק ידיים? ????
חוץ מזה כבר כמעט שנה לא נגעתי בסוגיות AR\MR (קונספט) בעצמי.

 

 

 

Leave a Reply

*